Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
ASYSTENTKA
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS
Jest to praca od zaraz w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
Zadania asystenckie:
- Wsparcie logistyczne Dyrektora (w tym prowadzenie kalendarza spotkań );
- Obsługa logistyczna spotkań w ustalonym zakresie, zarządzanie kalendarzem sali konferencyjnej;
- Realizacja powierzonych prac asystenckich;
- Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej (prowadzenie kancelarii dla Departamentu);
- Realizacja zakupów administracyjnych i na badania marketingowe (EBP – elektroniczna platforma zakupowa);
- Współpraca z centrum obsługi księgowej w zakresie opisywania i rozliczania dokumentów księgowych (opisywanie faktur, );
- Bieżące administrowanie budżetem Departamentu (prowadzenie rejestru faktur, współpraca z Kontrolingiem)
Wymagania:
- Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- Systematyczność i dbałość o szczegóły;
- Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji z ludźmi ;
- Duże umiejętności analityczne;
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Kreatywność;
- Wysoka kultura osobista;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Outlook, Excel, Word, Power Point)
- Wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, marketing)
- Doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku !
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 23 zł brutto (możliwość podwyżki po okresie próbnym) za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.