Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
ASYSTENTKA
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS
Jest to praca od 01.09.2011r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
A) Zadania asystenckie:
- Wsparcie logistyczne 2 Dyrektorów raportujących do Dyrektora Wykonawczego i ich zespołów w ustalonym zakresie (w tym prowadzenie kalendarza Dyrektora );
- Obsługa logistyczna spotkań 2 Dyrektorów w ustalonym zakresie, zarządzanie kalendarzem sali konferencyjnej;
- Realizacja powierzonych prac asystenckich;
- Wsparcie osobistej asystentki Dyrektora Wykonawczego w poniższych zadaniach oraz zastępstwa w przypadku nieobecności:
- prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej (prowadzenie kancelarii dla Departamentu);
- realizacja zakupów administracyjnych i na badania marketingowe (EBP – elektroniczna platforma zakupowa);
- współpraca z centrum obsługi księgowej w zakresie opisywania i rozliczania dokumentów księgowych (opisywanie faktur, memoriałów);
- bieżące administrowanie budżetem Departamentu (prowadzenie rejestru faktur, współpraca z Kontrolingiem)
B) Zadania projektowe:
- Wsparcie logistyczne dla zespołów projektowych (np. organizacja spotkań/ aktualizacja kalendarza);
- Bieżące wsparcie analityczne prac projektowych (np. podstawowa obróbka danych, konsolidacja danych).
Wymagania:
- Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- Systematyczność i dbałość o szczegóły;
- Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji z ludźmi ;
- Duże umiejętności analityczne;
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Kreatywność;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Outlook, Excel, Word, Power Point)
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie minimum średnie) lub ostatni rok studiów
- Doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku !
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 19-22 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.