Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

UNIBEP S.A.
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
289 dni temu
Dołącz do #Unikalnych, jako:
Asystentka Zarządu
Lokalizacja Warszawa

Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu Zarządu UNIBEP SA.

Do Twoich obowiązków będzie należeć:
  • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu,
  • Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki,
  • Obsługa spotkań członków Zarządu,
  • Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących do firmy,
  • Organizacja i obsługa Posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej,
  • Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,
  • Obsługa poczty elektronicznej oraz tradycyjnej,
  • Koordynowanie przepływu dokumentacji z budów,
  • Wprowadzenie faktur do systemu,
  • Tworzenie raportów i zestawień,
  • Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu oraz Zarządu w artykuły biurowe,
  • Dbanie o zaopatrzenie kuchni w potrzebne artykuły,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Bieżące wparcie Zarządu.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie lub wyższe (kierunki ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. dwa lata,
  • Doświadczenie w pracach biurowych,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (weryfikowana podczas rekrutacji),
  • Wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość.
Zapewniamy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w biurze w Warszawie przy ul. Kondratowicza 37,
  • Godziny pracy 8:00-16:00,
  • Niezbędne narzędzia do pracy – komputer i telefon,
  • Szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, darmowe konsultacje z psychologami, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe, dofinansowanie do wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).
Grupa Unibep to
największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju. Od lat znajdujemy się w czołówce firm budowlanych na rodzimym rynku. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.
 

Poznaj

UNIBEP S.A.

Dlaczego warto wybrać Unibep?

Grupa Unibep to największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodniej, północnej i wschodniej Europy. Od lat wygrywamy rankingi w kategorii największego polskiego eksportera usług budowlanych. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.

Proces rekrutacji w Unibep

Krok Zgłoszenie do procesu rekrutacji
Krok Analiza Twojej aplikacji
Krok Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa on-line
Krok Oferta pracy / Informacja zwrotna

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...