Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

Landtech Sp. z o.o.
Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
389 dni temu
Szukamy Asystenta/ tki Zarządu!
Miejsce pracy: ul. Henryka Siemiradzkiego 25, 05-820 Piastów

Branża:
Telekomunikacja i Technologie

Masz niezwykły talent administracyjny chcesz wspierać w codziennej pracy Członków Zarządu? Jeśli tak, to czekamy na Ciebie w naszym Zespole Landtech, gdzie profesjonalizm, uważność na detale, empatia, kreatywność i poczucie odpowiedzialności są najważniejsze!

TWOJE ZADANIA
  • Misja:
    Jako wsparcie Zarządu będziesz odpowiadał za sprawną komunikację i przepływ informacji. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej, jednocześnie empatycznej, która nie boi się wyzwań i z entuzjazmem podchodzi do nietuzinkowych zadań. Twoja otwartość i kreatywność pozwolą Ci samodzielnie prowadzić różnorodne projekty od ich inicjacji po finalizację.
  • Zadania:
    Twoje dni będą dynamiczne, ze zróżnicowanym zestawem obowiązków wykraczających poza standardowe zadania administracyjne. Będziesz odpowiedzialny za planowanie i organizowanie spotkań Zarządu, zarządzanie kalendarzami, opracowywanie treści na potrzeby Przełożonych. Ponadto, będziesz inicjował i koordynował 'specjalne projekty' na zlecenie Zarządu. Praca z dokumentami i koordynowanie procesów będą wymagały Twojej kreatywności i zaangażowania.
  • Firma:
    Dołączając do naszej Landtechowej ekipy, będziesz miał możliwość wykorzystania swoich “supermocy” zarówno tych organizacyjnych, administracyjnych jak i kreatywno - innowacyjnych. Staniesz się kluczowym członkiem naszego Zespołu. Przykładamy wielką wagę do precyzji i jakości, innowacyjności i elastyczności w realizacji powierzonych zadań.
WYMAGANIA
  • Ciągły rozwój:
    Elastyczność w dążeniu do doskonalenia się i zdobywania wiedzy to duża wartość dla Landtech - ten wysiłek przyniesie korzyści w postaci lepszych wyników i efektywniejszej pracy całego Zespołu. Twoja gotowość do rozwoju zostanie doceniona i aktywnie wspierana w naszej Firmie.
  • Twoje kwalifikacje:
    Ważne dla nas, abyś posiadał doświadczenie jako ekspert w obszarze administracji i działań specjalnych. Twoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe powinny rzetelnie odzwierciedlać Twoje umiejętności.
  • Skupienie na szczegółach:
    Doskonałe umiejętności zarządzania czasem i priorytetyzowanie zadań staną sie Twoją największą zaletą. Twoim celem jest dbałość o najmniejsze szczegóły, a skrupulatność powinna być Twoją mocną stroną. Twój wkład polegać będzie na usprawnianiu pracy Zarządu, koordynowaniu ich codziennych obowiązków, wdrażaniu i realizacji nietuzinkowych pomysłów i realizacji zadań specjalnych.
  • Twórczość w działaniu:
    Kreatywność będzie Twoim atutem. Oczekujemy od Ciebie pomysłowości i gotowości do wspólnego szukania nowych rozwiązań.
CO OFERUJEMY
 

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...