Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

Landtech Sp. z o.o.
Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
359 dni temu
Szukamy Asystenta/ tki Zarządu!
Miejsce pracy: ul. Henryka Siemiradzkiego 25, 05-820 Piastów

Branża:
Telekomunikacja i Technologie

Masz niezwykły talent administracyjny chcesz wspierać w codziennej pracy Członków Zarządu? Jeśli tak, to czekamy na Ciebie w naszym Zespole Landtech, gdzie profesjonalizm, uważność na detale, empatia, kreatywność i poczucie odpowiedzialności są najważniejsze!

TWOJE ZADANIA
  • Misja:
    Jako wsparcie Zarządu będziesz odpowiadał za sprawną komunikację i przepływ informacji. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej, jednocześnie empatycznej, która nie boi się wyzwań i z entuzjazmem podchodzi do nietuzinkowych zadań. Twoja otwartość i kreatywność pozwolą Ci samodzielnie prowadzić różnorodne projekty od ich inicjacji po finalizację.
  • Zadania:
    Twoje dni będą dynamiczne, ze zróżnicowanym zestawem obowiązków wykraczających poza standardowe zadania administracyjne. Będziesz odpowiedzialny za planowanie i organizowanie spotkań Zarządu, zarządzanie kalendarzami, opracowywanie treści na potrzeby Przełożonych. Ponadto, będziesz inicjował i koordynował 'specjalne projekty' na zlecenie Zarządu. Praca z dokumentami i koordynowanie procesów będą wymagały Twojej kreatywności i zaangażowania.
  • Firma:
    Dołączając do naszej Landtechowej ekipy, będziesz miał możliwość wykorzystania swoich “supermocy” zarówno tych organizacyjnych, administracyjnych jak i kreatywno - innowacyjnych. Staniesz się kluczowym członkiem naszego Zespołu. Przykładamy wielką wagę do precyzji i jakości, innowacyjności i elastyczności w realizacji powierzonych zadań.
WYMAGANIA
  • Ciągły rozwój:
    Elastyczność w dążeniu do doskonalenia się i zdobywania wiedzy to duża wartość dla Landtech - ten wysiłek przyniesie korzyści w postaci lepszych wyników i efektywniejszej pracy całego Zespołu. Twoja gotowość do rozwoju zostanie doceniona i aktywnie wspierana w naszej Firmie.
  • Twoje kwalifikacje:
    Ważne dla nas, abyś posiadał doświadczenie jako ekspert w obszarze administracji i działań specjalnych. Twoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe powinny rzetelnie odzwierciedlać Twoje umiejętności.
  • Skupienie na szczegółach:
    Doskonałe umiejętności zarządzania czasem i priorytetyzowanie zadań staną sie Twoją największą zaletą. Twoim celem jest dbałość o najmniejsze szczegóły, a skrupulatność powinna być Twoją mocną stroną. Twój wkład polegać będzie na usprawnianiu pracy Zarządu, koordynowaniu ich codziennych obowiązków, wdrażaniu i realizacji nietuzinkowych pomysłów i realizacji zadań specjalnych.
  • Twórczość w działaniu:
    Kreatywność będzie Twoim atutem. Oczekujemy od Ciebie pomysłowości i gotowości do wspólnego szukania nowych rozwiązań.
CO OFERUJEMY
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...