Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka zarządu

Morad Sp. z o.o.
Tuchom
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
471 dni temu

Ogłoszenie numer: 8530143, z dnia 2023-09-25

MORAD SP. Z O.O. - systemy aluminiowe i szklane dla budownictwa poszukuje kandydata na stanowisko: 

Asystentka zarządu

Miejsce pracy: Tuchom

 

Opis stanowiska

  • współpraca z różnymi działami,
  • obsługa bieżących spraw Zarządu,
  • analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych,
  • rozliczanie inwestycji,
  • ścisła współpraca z PM,
  • obsługa programów komputerowych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (prawnicze/administracyjne),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point),
  • wysokie umiejętności organizacyjne,
  • rzetelność, skrupulatność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
  • angielski na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • korzystanie ze szkoleń,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Morad Sp. z o.o.

Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....