Ogłoszenie numer: 798881, z dnia 2015-09-02
Polcargo International Sp. z o.o.
jest największą w Polsce firmą rzeczoznawczo - kontrolną, posiadającą biura na terenie całego kraju. Sprawuje piecze nad międzynarodowym obrotem handlowym. Przeprowadza kontrole i opiniuje większość towarów będących przedmiotem polskiego eksportu i importu.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- wsparcie administracyjne pracy i działań Zarządu firmy oraz Rady Nadzorczej,
- przygotowywanie ofert przetargowych,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przygotowywanie, redagowanie korespondencji (w języku polskim i angielskim),
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów,
- prowadzenie spraw administracyjnych,
- prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji ze Zgromadzeń Wspólników,
- koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- kontakt i współpraca z pracownikami innych działów,
- obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych,
- organizowanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników firmy,
- czynny udział w przygotowaniu wizyt Gości i Klientów, jak również spotkań biznesowych,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- znajomość branży chemicznej mile widziana,
- biegła, praktyczna znajomość języka angielskiego,
- biegłość w zakresie obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętności organizacyjne, samodzielność,
- umiejętności interpersonalne oraz pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- cechy osobowości niezbędne do pracy na tym stanowisku.
Oferujemy
- praca w stabilnej, renomowanej firmie,
- praca na zastępstwo.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.