EBS BUD Sp. z o.o. to firma budowlana działająca jako Generalny Wykonawca o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w zakresie realizacji inwestycji zarówno dla klientów prywatnych jak i publicznych.
Obecnie poszukujemy kandydatek do pracy na stanowisku:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AZ –11-22
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie administracyjne dla Zarządu Spółki w bieżących działaniach
- nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów między działami,
- obsługę kancelarii firmy w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu Spółki,
- organizowanie i obsługa spotkań,
- wsparcie w organizacji podróży służbowych Członków Zarządu, rozliczanie podróży służbowych,
- wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów w firmie,
- zamawianie materiałów biurowych.
Chcesz dołączyć na naszego zespołu? Zapraszamy kandydatki spełniające poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
- wysoka kultura osobista, dyplomacja i dyskrecja,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w działaniu i zaangażowanie.
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Odkryj co oferujemy i dołącz do nas:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szeroki pakiet opieki medycznej
- możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji i szkoleń
- przyjazną atmosferę pracy
- nowoczesne biuro w Warszawie, blisko centrum.