Firma handlowa Arsenal PL działająca z sukcesami od 1999 roku zajmuje się exportem artykułów spożywczych i chemicznych, wytworzonych przez polskich producentów, do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii i innych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu,
- Kontakt z interesariuszami firmy zarówno z kraju jak i zagranicy,
- Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne radcy prawnego firmy,
- Organizowanie podróży służbowych,
- Opracowywanie raportów, analiz, zestawień,
- Praca w branży nieruchomości,
- Realizacja niektórych działań marketingowych,
- Wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
- Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
- Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne,
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- Rozwój zawodowy bazujący na indywidualnych predyspozycjach rozwojowych,
- Dofinansowanie lekcji języków obcych,
- Prywatne ubezpieczenie medyczne,
- Dofinansowanie karty MultiSport.