Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

Panek S.A
Warszawa
praca stacjonarna
3561 dni temu

Ogłoszenie numer: 655141, z dnia 2015-03-23

Panek S.A

Firma Panek S.A. to ogólnopolska wypożyczalnia samochodów z 15-letnią tradycją.

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna i kompleksowa realizacja powierzonych zadań przez Zarząd Spółki;
  • Dbałość o profesjonalny wygląd recepcji;
  • Rejestracja oraz witanie gości;
  • Kompleksowa obsługa spotkań biznesowych;
  • Obsługa przychodzących rozmów telefonicznych;
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich;
  • Zamawianie artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych;
  • Archiwizacja dokumentów.

Wymagania

  • Pozytywne nastawienie;
  • Umiejętność pracy pod presja czasu oraz w grupie;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 1 rok;
  • Biegła obsługa urządzeń biurowych;
  • Biegła obsługa komputera;
  • Sumienność oraz rzetelność;
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość rozwoju oraz zdobycia nowych umiejętności;
  • Możliwość pracy w miłej atmosferze, w zgranym zespole;
  • Umowa zlecenie bądź działalność gospodarcza;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatnie do doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...