Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Jeśli ten opis Cię zainteresował, złóż swoją aplikację na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AZ/07/2014
Zakres obowiązków:
- Obsługa asystencka Członków Zarządu
- Udział w spotkaniach Zarządu oraz przygotowanie notatek podsumowujących
- Wspieranie biura Zarządu w zakresie prowadzonych projektów
- Organizacja spotkań, konferencji, wyjazdów biznesowych oraz rozliczanie wydatków służbowych
- Przygotowywanie prezentacji i zestawień
- Nadzór nad obiegiem umów pomiędzy Zarządem a poszczególnymi działami
- Administrowanie dokumentacją oraz przepływem informacji pomiędzy Zarządem a Kadrą Managerską
- Tłumaczenia ustne i pisemne
Wymagania:
- Min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (Asystentki Dyrektora Generalnego, Asystentki Prezesa, Zarządu lub podobnym)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Doskonała organizacja pracy własnej (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność)
- Duża samodzielność i odpowiedzialność
- Szybkość działania i umiejętności koordynacji kilku zadań jednocześnie
- Umiejętność pracy pod presją
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętności komunikacji i budowania relacji z osobami na różnych szczeblach w organizacji
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office i Outlook (zwłaszcza Power Point i Excel)
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilne warunki zatrudnienia