Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   podkarpackie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

Omega Pilzno ITIS Sp. z o.o.
Pilzno
praca stacjonarna
3808 dni temu

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem firmy OMEGA Pilzno zatrudnimy:


Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Pilzno

Zadania:
  • Bieżąca obsługa sekretariatu
  • Koordynowanie agendy Prezesa, prowadzenie terminarza spotkań,
  • Koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej.
  • Zarządzanie hierarchią informacji, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych.
  • Przygotowywanie dokumentów oraz korespondencji zgodnie z wymogami firmy.
  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie.
  • Bieżącą komunikację z menadżerami poszczególnych szczebli.
  • Obsługa i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji oraz wydatków służbowych,
  • Koordynowanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, przygotowanie programów wizyt zagranicznych, prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej oraz bieżącą obsługę biura obejmującą sprawy organizacyjne.
  • Nadzór nad inicjatywami i projektami zarządzanymi przez Prezesa.
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (administracyjne, ekonomiczne, prawnicze)
  • Doskonała znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, potwierdzona certyfikatem (warunek konieczny)
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość programów MS Office, Outlook, Power Point
  • Bardzo dobra prezencja
  • Wysoka kultura osobista
  • Idealne zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w grupie
  • Umiejętność organizowania czasu pracy w tym podejmowania samodzielnych inicjatyw
  • Lojalność i uczciwość
  • Dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Oferujemy  stabilne i atrakcyjne stanowisko
  • Jasno sprecyzowane oczekiwania
  • Niezbędne narzędzia pracy, które pomogą Ci w realizacji zadań
  • Możliwości rozwoju

 






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   podkarpackie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....