Ogłoszenie numer: 464580, z dnia 2014-06-16
Międzynarodowy Broker Ubezpieczeniowy, Spółka GrECo Ecclesia Hospital
poszukuje osoby do pracy w Warszawie na stanowisku:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację biura Zarządu, a w szczególności za:
- sprawny obieg dokumentów firmowych
- prowadzenie korespondencji
- przyjmowanie gości
- archiwizację dokumentów wychodzących i przychodzących
- kontakty z klientami
- zlecone prace biurowe
- obsługę połączeń telefonicznych
- pomoc w organizacji i koordynacji działań Zarządu
- prowadzenie dokumentacji Zarządu w kontekście protokołowania posiedzeń, redagowania uchwał oraz obsługę dokumentacyjną Rady Nadzorczej
Wymagania
Oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- biegłego posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel) oraz pocztą elektroniczną
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności i otwartości w kontaktach z ludźmi
- bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu, sumienności i odpowiedzialności
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- pracę w międzynarodowej firmie
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.