Poszukujemy doświadczonego Kandydata/ki na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
- wsparcie Zarządu w bieżących pracach
- organizacja funkcjonowania pracy Zarządu
- sporządzanie na potrzeby Zarządu sprawozdań, raportów i analiz
- prowadzenie ustnych i pisemnych tłumaczeń
- prowadzenie kalendarza spotkań
- dbanie o wizerunek firmy
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office)
- zdolności organizacyjne i interpersonalne
- doświadczenie w zakresie sprzedaży
- zaangażowanie i umiejętności samodzielnej pracy pod presją czasu
- otwartości, kreatywności, komunikatywności i odpowiedzialności
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i realizacji zadań,
- pakiet socjalny, medyczny oraz ubezpieczeniowy.
Poznaj
Zepter International Poland Sp. z o.o.
Zepter International to międzynarodowa firma, zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą ekskluzywnych produktów z pięciu programów sprzedażowych. Zepter jest obecny na 5 kontynentach i w ponad 40 krajach, a oferowane produkty powstają w wyspecjalizowanych fabrykach zlokalizowanych w Niemczech, Włoszech i Szwajcarii. Zepter to renomowana marka, ciesząca się zaufaniem ponad 80 000 000 klientów na całym świecie świecie. Zepter to ponadczasowa misja, innowacyjne produkty i unikalna sieć sprzedaży, licząca ponad 130 000 doradców handlowych.