Ogłoszenie numer: 42238, z dnia 2008-04-03
Telewizja Puls Sp. z o.o.
Telewizja Puls, założona przez Ojców Franciszkanów, w 2006 dzięki zaangażowaniu partnera strategicznego jakim jest News Corporation, światowy potentat medialny, otrzymała dostęp do know how technologicznego i programowego na najwyższym światowym poziomie. 28 października 2007 ruszyła nowa, uatrakcyjniona ramówka stacji. Stacja sukcesywnie powiększa swój zasięg – w styczniu i lutym 2008 roku wygrała przetarg na nowe częstotliwości w Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach oraz Nowym Sączu.
W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ZA/03/2008
Opis stanowiska
Główne zadania:- organizowanie i administrowanie pracy sekretariatu
- redagowanie pism i obsługa poczty
- zarządzanie przepływem wewnętrznych dokumentów
- dokonywanie tłumaczeń na zlecenie przełożonego
- zarządzanie wewnętrznym systemem komunikacji - intranet
- archiwizacja dokumentów
- przyjmowanie gości, klientów i interesantów spółki
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
- inne prace administracyjno-biurowe
Wymagania
Wymagania kwalifikacyjne:- wykształcenie co najmniej średnie
- dobra znajomość środowiska Windows (Word, Excel, Power Point)
- umiejętność posługiwania się Internetem
- znajomość zasad obiegu i archiwizacji dokumentów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doskonała organizacja pracy
- umiejętność określania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysokie umiejętności interpersonalne
- komunikatywność
- samodzielność
- wysoki poziom kultury osobistej
- doświadczenie zawodowe
Oferujemy
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- uczestnictwo w niepowtarzalnym projekcie medialnym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.