Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Asystentka Zarządu

Asystentka Zarządu

TelePolska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6087 dni temu

Ogłoszenie numer: 41984, z dnia 2008-03-27

TelePolska Sp. z o.o.

Prężnie działająca i rozwijająca się firma branży telekomunikacyjnej.

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

• Wspieranie pracy Zarządu • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji • Zarządzanie administracją biura i korespondencją • Przygotowywanie zestawień oraz raportów dla przełożonych • Koordynacja współpracy z dostawcami i podwykonawcami • Redagowanie służbowej korespondencji oraz ofert handlowych • Obsługa telefoniczna i faksowa sekretariatu

Wymagania

• Wykształcenie minimum średnie • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej • Dobra znajomość j.angielskiego • Dobra znajomość pakietu MS Office • Duża samodzielność i otwartość na nowe wyzwania • Komunikatywność i nienaganna kultura osobista • Dynamizm w działaniu • Odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

• Stałą i interesującą pracę • Szansę zdobywania praktycznych umiejętności i podnoszenia kwalifikacji • Przyjazne środowisko pracy w młodym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.