Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów infrastrukturalnych oraz użyteczności publicznej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
- kompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
- koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikami
- prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji Zarządu
- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu
- organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych)
- dbałość o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku
- znajomość języka angielskiego i niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista i doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy (dokładność, terminowość)
Oferujemy;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ,
- pakiet świadczeń socjalnych ( dofinansowanie do wypoczynku, karta sportowa, prywatna opieka medyczna)
- stabilność zatrudnienia