Ogłoszenie numer: 2599843, z dnia 2019-08-15
Firma DLH Global to jeden z największych światowych dostawców drewna i produktów drewnopochodnych, lider w imporcie i dystrybucji drewna krajowego i egzotycznego na rynku polskim.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
- Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikami
- Organizacja podroży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą ( rezerwacja hoteli, biletów lotniczych )
- Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu
- Współpraca z urzędami, instytucjami Państwowymi oraz Firmami Partnerskimi
- Organizowanie konferencji oraz eventów firmowych
- Zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, artykułami spożywczymi
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doskonałe umiejętności organizacji pracy, ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem
- Znajomość języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, Power Point)
- Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Terminowa i efektywna realizacja zleconych zadań
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie z przyjazną atmosfera i wieloletnią tradycją
- Prywatną opiekę medyczną
- Niezbędne narzędzia pracy
- Niekorporacyjny charakter organizacji
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
- Urozmaicone obowiązki i dużą swobodę w podejmowaniu działań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.