Lider w branży elektronicznych zabezpieczeń antykradzieżowych dla sklepów w Polsce. Naszą podstawową aktywnością jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa towarów w sklepie. Integrujemy różne technologicznie systemy – od bramek antykradzieżowych, rozwiązań softwarowych, systemów kabelkowych, po rozwiązania szyte na miarę.
Aktualnie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Toruń
Główne zadania:
- wsparcie administracyjne biura we wszystkich sferach jego funkcjonowania
- nadzór nad dokumentami, ich obiegiem i archiwizacją (w wersji papierowej i elektronicznej) według procedur obowiązujących w firmie
- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
- tworzenie, zbieranie danych do przygotowywania zestawień, raportów, analiz
- zapewnieniem sprawnej obsługi sekretariatu oraz klientów zewnętrznych
- i wewnętrznych
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- organizacja podróży służbowych, spotkań i wizyt gości (rezerwacja biletów, hoteli, catering itp), profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego (w języku polskim i angielskim)
- koordynacja działań związanych z dotacjami
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - jest niezbędny w codziennej pracy
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel, Power Point)
- samodzielność, wysokie zdolności organizacyjne, kreatywność, samodyscyplina, dyspozycyjność
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
- ciekawą pracę w innowacyjnej firmie
- pakiety świadczeń dodatkowych