Jesteśmy wiodącym dostawcą produktów, rozwiązań i usług do pomiarów procesów przemysłowych. Oferujemy kompleksowe rozwiązania do pomiaru przepływu, poziomu, ciśnienia i temperatury, analizy cieczy, rejestracji i cyfrowego przetwarzania danych w różnych gałęziach przemysłu. Nasza aparatura kontrolno-pomiarowa umożliwia optymalizację procesów względem efektywności ekonomicznej i bezpieczeństwa.
Do biura we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Nr ref.: AZ/2018
Zakres obowiązków:
- organizacja pracy biura i wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków
- prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań Zarządu
- kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych (bilety lotnicze, hotele)
- organizacja szkoleń krajowych i zagranicznych, targów, konferencji, eventów dla pracowników
- ścisła współpraca z kierownikami działów
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- odpowiedzialność za działania z zakresu BHP i medycyny pracy
- prowadzenie ewidencji urlopowej pracowników
- weryfikowanie umów, współpraca z kancelarią prawną
- przygotowywanie dokumentów dla zarządu
- współpraca z działem marketingu w zakresie działań reklamowych
- reprezentowanie firmy i tworzenie jej pozytywnego wizerunku
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość pakietu MS Office
- zdolności organizacyjne i negocjacyjne
- odporność na stres
- zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
- samodzielność i umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność
- pracowitość, rzetelność, skrupulatność
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę na pełen etat w stałych godzinach
- zatrudnienie w stabilnej firmie o uznanej renomie