Perfect Consulting - Rekrutacja – Szkolenia – Coaching - od 1999 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne dla wszystkich sektorów na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Gwarantujemy rzetelność, bezpieczeństwo, partnerstwo.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata do pracy na stanowisku:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: 53/03/2018
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Bieżąca kontrola obiegu dokumentów księgowych i korespondencji w firmie,
- Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań i spływu należności,
- Współpraca z biurem kadrowym oraz biurem rachunkowym,
- Dbałość o dobrą komunikację i przepływ informacji w firmie,
- Obsługa sekretariatu firmy,
- Bieżące wystawianie faktur.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność, zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,