Hays Response
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży inwestycyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację bieżących spraw administracyjno-biurowych, organizowanie oraz planowanie kalendarza spotkań biznesowych Zarządu, organizację podróży służbowych, prowadzenie i rejestrację korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej biura. Ponadto Asystent/Asystentka Zarządu będzie zarządzać budżetem przeznaczonym na wydatki związane z organizacją krajowych i zagranicznych podróży Członków Zarządu oraz dokonywać rozliczeń w tym zakresie. Ponad to, rola przewiduje bycie w kontakcie z klientami, kontrahentami firmy oraz uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i bieżącą współpracę z asystentami na poziomie międzynarodowym.
Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego oraz ugruntowanego doświadczenia w pracy na stanowisku Asystentki Zarządu. Dodatkowo osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się silnymi zdolnościami planowania i dobrej organizacji czasu pracy, profesjonalizmem oraz zorientowaniem na szczegóły. Kandydat powinien wyróżniać się wysoką kulturą osobistą, proaktywną postawą, komunikatywnością oraz otwartością na zmiany. Ponadto ogromną zaletą będzie zdobyte doświadczenie zawodowe w dużych międzynarodowych podmiotach oraz korporacyjne obycie w środowisku biznesowym.
Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym, możliwości rozwoju oraz współpracy w przyjaznej atmosferze w firmie o międzynarodowym zasięgu.
Lokalizacja: Warszawa, Centrum