relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Verona Products Professional jest firmą kosmetyczną z polskim kapitałem. Rozpoczęliśmy działalność w 2003 roku, a już dziś możemy poszczycić się renomą i miejscem wśród czołowych, krajowych producentów kosmetyków. Opracowujemy unikalne receptury preparatów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała, koloryzacji oraz stylizacji włosów, jak też wyrobów perfumeryjnych. Jesteśmy m.in. właścicielem takich marek jak: INGRID Cosmetics, Butterfly Collection, Skin UP, Revia, Vittorio Bellucci, Olive.
Obecnie do naszego zespołu marketingu poszukujemy osób na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Sochaczew
Miejsce pracy: Andrzejów Duranowski (pow. sochaczewski) Region: mazowieckie
Zakres obowiązków
Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy zarządem a innymi działami
Współpraca i komunikacja ze wszystkimi działami w firmie
Organizowanie oraz koordynowanie spotkań
Przygotowywanie zleconych przez zarząd pism, odpowiedzi na listy, raportów, zestawień i prezentacji
Koordynacja różnych inicjatyw i projektów
Wymagania
Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej
Terminowość i umiejętności komunikacyjne
Świetna organizacja pracy i wysoka kultura osobista
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...