Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli chcesz:
- Kompleksowo organizować służbowe wyjazdy Prezesa,
- Nadzorować obiegiem dokumentów i informacji,
- Organizować spotkania oraz prowadzić kalendarz Prezesa,
- Organizować i obsługiwać spotkania z Klientami,
- Przygotowywać analizy i raporty,
- Tłumaczyć korespondencję z j. angielskiego,
- Obsługiwać biuro sekretariatu Prezesa Zarządu,
- Wspierać Członków Zarządu w ich pracy.
A jednocześnie:
- Posiadasz min. 2–letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie,
- Biegle posługujesz się j.angielskim i/lub niemieckim,
- Masz wykształcenie wyższe,
- Posiadasz wysokie umiejętności organizacyjne oraz precyzyjnie wykonujesz zadania,
- Potrafisz redagować umowy oraz formalne dokumenty,
- Biegle obsługujesz pakiet MS Office,
- Myślenie analityczne oraz samodzielność w działaniu to Twoje mocne strony,
- Jesteś osobą asertywną oraz posiadasz wysoką kulturę osobistą,
- Lubisz pracę z ludźmi – łatwo nawiązujesz kontakty, masz wysokie zdolności interpersonalne,
- Jesteś osobą dyspozycyjną, punktualną i dokładną,
- Potrafisz umiejętnie zarządzać swoim czasem pracy oraz dokumentacją,
- Potrafisz pracować pod presją czasu, bo bezproblemowo radzisz sobie ze stresem.
W takim razie to idealna praca dla Ciebie!
Nasz Klient oferuje:
- Rozwojową pracę pełną wyzwań,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Kontakt z językami obcymi,
- Satysfakcjonujący system motywacyjny.