Ogłoszenie numer: 1529761, z dnia 2017-02-16
Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz działać wielozadaniowo? Lubisz podejmować nowe wyzwania? Zapraszamy do składania aplikacji w dynamicznie rozwijającej się firmie HAMSTER POLSKA Sp. z o.o. Oferujemy szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji oraz pracę w przyjaznej atmosferze. Gwarantujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Aktualnie jesteśmy zainteresowani pracownikami na następujące stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rybnik
Opis stanowiska
- zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
- odbieranie poczty elektronicznej oraz papierowej,
- obsługa połączeń telefonicznych,
- przygotowywanie poczty do wysyłki,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów (rejestracja w systemie, przekierowywanie do odpowiednich działów),
- sporządzanie pism, wzorów pism do klientów i instytucji,
- wspieranie zespołu w kompleksowej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie,
- stała współpraca ze wszystkimi działami firmy,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów dot. funkcjonowania spółek prawa handlowego,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego),
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (World, Exel, Power Point),
- mile widziana obsługa programu Subiekt GT,
- doskonała organizacja pracy,
- sumienność oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- samodzielność i dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy,
- wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- prawo jazdy kat. B.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.