Ogłoszenie numer: 1486544, z dnia 2017-01-18
DA Management sp. z o.o.
Firma DA Management sp. z o.o. jest prężnie rozwijającą się firmą doradczą.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie przełożonego w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, prezentacji, opracowywanie materiałów dla Zarządu,
- koordynowanie przepływu dokumentów oraz informacji służbowych,
- aktywne prowadzenie kalendarza spotkań,
- organizacja i rozliczanie spotkań i podróży służbowych,
- przygotowywanie faktur i raportów rozliczeniowych w oparciu o otrzymywane dane,
- kontakt z instytucjami, podwykonawcami i Klientami firmy,
- nadzór nad organizacją i przechowywaniem dokumentacji, umów, faktur,
- wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd,
- wsparcie elementów funkcjonowania działu promocji,
- obsługa sklepu internetowego i koordynacja wysyłek,
- rozsyłanie materiałów promocyjnych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub licencjackie,
- znajomość rynku książki oraz miłość do książek będzie dodatkowym atutem,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
- sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- podzielność uwagi; umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie,
- wysoka kultura osobista,
- punktualność i odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi programów MS Office,
- pełna dyspozycyjność,
- skrupulatność,
- dyskrecja.
Oferujemy
- ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, rozwijającej się na rynku polskim,
- dobre warunki płacowe,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.