Znana firma deweloperska zajmująca się sprzedażą mieszkań na rynku warszawskim w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
- Nadzór nad przygotowywaniem spotkań w sali konferencyjnej,
- Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- Koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich,
- Prowadzenie korespondencji zleconej przez Zarząd,
- Utrzymywanie komunikacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- Obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej,
- Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe,
- Realizacja bieżących zadań i obowiązków zlecanych przez Zarząd firmy,
- Tworzenie na potrzeby Zarządu, prezentacji oraz zestawień z otrzymanych materiałów.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 8 lat,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, Outlook),
- Wysoka kultura osobista,
- Odporność na stres,
- Duża samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
- Możliwość rozwoju zawodowego.