Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

HAMSTER Polska Sp. z o.o.
Rybnik
praca stacjonarna
2948 dni temu

Ogłoszenie numer: 1388466, z dnia 2016-11-23

HAMSTER Polska Sp. z o.o. to zespół specjalistów z ogromnym doświadczeniem w zakresie projektowania, budowy, montażu oraz serwisowania takich obiektów,

jak wiaty przystankowe, wiaty autobusowe, toalety publiczne,

toalety kontenerowe, toalety dla niepełnosprawnych.

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Rybnik

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
  • odbieranie poczty elektronicznej oraz papierowej,
  • obsługa połączeń telefonicznych,
  • przygotowywanie poczty do wysyłki,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów (rejestracja w systemie, przekierowywanie do odpowiednich działów),
  • sporządzanie pism, wzorów pism do klientów i instytucji,
  • wspieranie zespołu w kompleksowej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych,
  • prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie,
  • stała współpraca ze wszystkimi działami firmy,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej.

Wymagania

  • wykształcenia minimum średniego,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomości przepisów dot. funkcjonowania spółek prawa handlowego,
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego),
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office (World, Exel, Power Point),
  • mile widziana obsługa programu Subiekt GT,
  • doskonałej organizacji pracy,
  • sumienności oraz umiejętności ustalania priorytetów,
  • samodzielności i dyspozycyjności,
  • komunikatywności,
  • wysoko rozwiniętej umiejętności organizacji pracy,
  • wysokiej kultury osobistej i rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

Oferujemy szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji oraz pracę w przyjaznej atmosferze.

Gwarantujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....