Zadania:
• Wsparcie Zarządu firmy w codziennej pracy
• Udział w spotkaniach online z klientami i firmami współpracującymi
• Organizacja i udział w telekonferencjach krajowych oraz zagranicznych
• Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
• Organizacja pracy biura
Wymagania:
• Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, marketing )
• Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
• Umiejętność pracy pod presją
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Dostępność w pracy w różnych strefach czasowych
• Dobra organizacja pracy i elastyczność w działaniu
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Międzynarodowe środowisko pracy
• Rozwój osobisty w szybko rozwijającej się firmie
• Praca w młodym i przyjaznym środowisku
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.