Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Lubsko
Opis stanowiska:
- Obsługa sekretariatu oraz prowadzenie kalendarzy Członków Zarządu
- Koordynowanie obiegu informacji i korespondencji pomiędzy Zarządem Spółki a komórkami organizacyjnymi i instytucjami zewnętrznymi
- Organizowanie spotkań i podróży służbowych Członków Zarządu
- Opracowywanie materiałów (m.in.: prezentacje, raporty, sprawozdania
- Sporządzanie i redagowanie dokumentów oraz nadzór nad ich przepływem.
- Uczestniczenie w spotkaniach Zarządu wew. oraz zew.
- Przygotowywanie korespondencji na zewnątrz firmy
- Docelowa odpowiedzialność za obieg dokumentów firmie w ramach systemu ERP
Wymagania:
- Wykształcenie min. wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
- Biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, skrupulatność i dokładność
- Wysokie zdolności organizacyjne
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista