Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    7 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystentka Zarządu Poznań
Asystentka Zarządu z Językiem Niemieckim

Asystentka Zarządu z Językiem Niemieckim

Domino Executive Search
Poznań
praca stacjonarna
2427 dni temu

Dla naszego Klienta, firmy z kapitałem niemieckim, w związku z rozwojem działalności na polskim rynku, poszukujemy obecnie doświadczonej osoby na stanowisko: 

 

Asystentka Zarządu z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Bieżące prace związane z działalnością Zarządu
  • Reprezentowanie Spółki na zewnątrz
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa
  • Nadzór nad sprawnym obiegiem korespondencji oraz dokumentacji
  • Bieżące kontakty z pracownikami Spółki
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe 
  • Konieczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Minimum dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość programów Word i Excel
  • Duża świadomość biznesowa
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność i doskonała organizacja pracy
Oferujemy:
  • Bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet benefitów
  • Praca w międzynarodowej strukturze
  • Codzienne kontakty biznesowe na wysokim szczeblu
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Domino Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Taczaka 24, w celu prowadzenia i administrowania procesami rekrutacji do pracy z moim udziałem. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez Domino Polska Sp. z o.o. oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135) oraz na ewentualną weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i zawartych w nich informacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych jest Domino Polska Sp. z o.o.. z siedzibą w Poznaniu ul. Taczaka 24. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.”

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 5070.
Domino Polska Sp. z o.o.
ul. Taczaka 24 ; 61-737 Poznań POLAND, tel: +48 22 30 476, Mob : +48 694 670 640
m.zukowski@dominopolska.pl; www.dominopolska.pl
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    7 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....