Ogłoszenie numer: 126070, z dnia 2010-12-14
SEGI-AT Sp. z o.o.
Firma SEGI-AT Sp. z o.o. z branży ochrony środowiska i budownictwa o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu / Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- prowadzenie sekretariatu, - koordynacja obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych firmy, - zapewnienie właściwego przepływu informacji wewnątrz firmy, - redagowanie pism, sporządzanie dokumentów, zestawień, - nadzór nad zaopatrzeniem biura w artykuły niezbędne do jego sprawnego funkcjonowania.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie, - doświadczenie na stanowisku asystenckim, - umiejętność redagowania pism, sporządzania zestawień, - znajomość języka angielskiego, - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), - samodzielność w działaniu, - zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań, - odporność na stres, - dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia, - umowę o pracę, - pracę w miłej atmosferze.