Ogłoszenie numer: 1009365, z dnia 2016-03-10
Arsenal Pl Sp. z o.o.
Firma handlowa ARSENAL PL zajmuje się dostarczaniem towarów do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii. Głównym kierunkiem działalności jest export artykułów spożywczych i chemicznych, a także import i dystrybucja surowców na rynku polskim.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu / Sekretarka
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa sekretariatu,
- Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
- Praca w branży nieruchomości,
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne radcy prawnego firmy,
- Organizowanie podróży służbowych,
- Koordynacja działań administracyjnych związanych ze współpracą z organami administracji publicznej,
- Opracowywanie raportów, analiz, zestawień,
- Wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb.
- Koordynacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w branży nieruchomości,
- Wykształcenie wyższe,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego,
- Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows.
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki pracy,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- Zdobycie doświadczenia dającego możliwość i szansę rozwoju oraz podnoszenie swoich kwalifikacji,
- Umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.