IDEAL WORK to marka skoncentrowana na realizacji usług pracy tymczasowej oraz doradztwa personalnego. Nasza Idea to innowacyjność, nieszablonowość i nowoczesne rozwiązania.
Obecnie dla naszego Klienta, właściciela sieci prestiżowych galerii handlowych z ponad 10 letnią tradycją poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu (F/M)
Miejsce pracy: Warszawa
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- zarządzanie i bieżąca organizacja pracy biura
- prowadzenie dokumentacji korporacyjnej
- przyjmowanie, rejestracja i segregacja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka korespondencjiodbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
- obsługa gości
- organizowanie spotkań
- zakupy bieżących artykułów biurowych i spożywczych
- prowadzenie listy obecności i delegacji
Docenimy w Tobie:
- dokładność, punktualność
- umiejętność pracy w zespole
- sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- energia i pozytywne podejście do wykonywanych obowiązków
- komunikatywność
- znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym(w mowie i piśmie)
- znajomości MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Nasz klient oferuje:
- umowę o pracę
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie
- realizację zadań w dynamicznie rozwijającej się strukturze, oferującej wiele wyzwań
- komfortowe i nowoczesne miejsce pracy w modernistycznym biurowcu zlokalizowanym w dzielnicy Wilanów