Najnowsze oferty pracy

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu (F/M)

Ideal Work Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2597 dni temu
IDEAL WORK  to marka skoncentrowana na realizacji usług pracy tymczasowej oraz doradztwa personalnego. Nasza Idea to innowacyjność, nieszablonowość i nowoczesne rozwiązania.


Obecnie dla naszego Klienta, właściciela sieci prestiżowych galerii handlowych z ponad 10 letnią tradycją poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka Zarządu (F/M)
Miejsce pracy: Warszawa

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • zarządzanie i bieżąca organizacja pracy biura
  • prowadzenie dokumentacji korporacyjnej
  • przyjmowanie, rejestracja i segregacja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka korespondencjiodbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
  • obsługa gości
  • organizowanie spotkań
  • zakupy bieżących artykułów biurowych i spożywczych
  • prowadzenie listy obecności i delegacji
Docenimy w Tobie:
  • dokładność, punktualność
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  •  energia i pozytywne podejście do wykonywanych obowiązków
  • komunikatywność
  • znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym(w mowie i piśmie)
  • znajomości MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Nasz klient oferuje:
  • umowę o pracę
  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • realizację zadań w dynamicznie rozwijającej się strukturze, oferującej wiele wyzwań
  • komfortowe i nowoczesne miejsce pracy w modernistycznym biurowcu zlokalizowanym w dzielnicy Wilanów
images
 

Podobne oferty

  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   mazowieckie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...