Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Asystentka Zarządu/ Dyrektora

Asystentka Zarządu/ Dyrektora

Apteka Medyczna Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4941 dni temu

Ogłoszenie numer: 135007, z dnia 2011-02-04

APTEKA MEDYCZNA – jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się niezależną spółką, prowadzącą program handlowy dla aptek. Swoim zasięgiem obejmujemy teren całego kraju. Nasz zespół tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy każdego dnia dążą do realizacji celów. Jeśli jesteś osobą nastawioną na realizację celów zawodowych oraz rozszerzania swojej wiedzy to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie!

Asystentka Zarządu/ Dyrektora

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: Warszawa 07/AZ/01-11

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie sekretariatu biura;
  • Archiwizowanie dokumentacji, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie;
  • Organizowanie i planowanie spotkań oraz prowadzenie kalendarza Zarządu/Dyrektora;
  • Zapewnienie i wsparcie podczas organizacji spotkań wizyt klientów;
  • Zarządzanie dokumentami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • Udział w spotkaniach i protokołowanie;
  • Prowadzenie korespondencji;

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wytrwałość w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office;
  • Kreatywność;
  • Komunikatywność;
  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Dyspozycyjność;
  • Gotowość do wyjazdów służbowych;
  • Dyskrecja i Lojalność;

Oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne od umiejętności;
  • Udział w ciekawych projektach;
  • Możliwość poszerzenia dotychczasowego doświadczenia i podjęcie nowych wyzwań zawodowych;
  • Pracę w znanej firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • Pracę w zespole nastawionym na sukces.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.