Climamedic Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Regułach k/Warszawy, jest firmą polską zajmującą się generalnym wykonawstwem w zakresie budownictwa tradycyjnego oraz specjalistycznego, w szczególności w dziedzinie szpitali oraz obiektów służby zdrowia. Posiadamy wieloletnie doświadczenie przy realizacji obiektów zarówno w technologii tradycyjnej jak i nowoczesnego budownictwa modułowego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Asystentka Zarządu / Biura z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu;
- koordynację procedur administracyjnych i obiegu dokumentów w Spółce;
- wsparcie administracyjne działu zamówienień publicznych, działu prawnego oraz prowadzonych budów;
- współpracę z instytucjami zewnętrznymi oraz partnerami firmy;
- nadzór nad zakupami firmowymi i prowadzenie archiwum;
- kompleksowe rozliczanie kasy gotówkowej w Spółce (księgowanie faktur, delegacji, wynagrodzeń gotówkowych).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu (realizacja zadań ad-hoc);
- samodzielność i umiejętność logicznego myślenia;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MS Office;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
- mile widziane doświadczenie w dziale księgowości/finansów.
Oferujemy:
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- duże możliwości rozwoju zawodowego;
- narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków (telefon, komputer, itp.);
- pracę w zgranym zespole.