Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Asystent Dyrektora Mazowieckie
Asystentka Właściciela Firmy

Asystentka Właściciela Firmy

PLAST SERVICE PACK
mazowieckie, Kolonia Warszawska
praca stacjonarna
4480 dni temu

Ogłoszenie numer: 227505, z dnia 2012-08-13

PLAST SERVICE PACK

Producent opakowań z tworzyw sztucznych poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystentka Właściciela Firmy

Miejsce pracy: mazowieckie, Kolonia Warszawska

 

Opis stanowiska

Szukamy osób z okolic Tarczyna, Grójca, Piaseczna, Raszyna i Warszawy Ochoty.

  • planowanie harmonogramu i organizacja spotkań oraz podróży służbowych - zarządzanie kalendarzem Właściciela Firmy
  • kompleksowe, administracyjne wsparcie Właściciela Firmy w codziennych zadaniach
  • wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych
  • tłumaczenie korespondencji i dokumentów
  • redagowanie różnego rodzaju pism
  • przygotowywanie prezentacji w języku polskim i angielskim

Wymagania

  • wykształcenie wyższe min. średnie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • operatywność, odpowiedzialność
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • wysokie zdolności analityczne i organizacyjne
  • dyspozycyjność, odporność na stres
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego (łatwość pisania)
  • samodzielność, dokładność, komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, połączona z asertywnością
  • umiejętność pracy pod presją czasu i zmieniających się warunkach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...