Firma MEGAENERGY Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem PGE OBRÓT S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzącym w skład grupy kapitałowej PGE. Sponsor Stadionu Narodowego - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Wschodniej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracownika do zespołu Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Umów
Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów
Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży
Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży
Wprowadzanie danych i dokumentów do systemu informatycznego
Weryfikacja statusów klientów w systemach Megaenergy
Lubisz kontakt z przedstawicielami handlowymi i klientami biznesowymi
Cechujesz się samodzielnością w działaniu i podejmowaniu decyzji
Lubisz uczyć się nowych rzeczy
Masz bardzo dobrą organizacją pracy własnej
Jesteś wytrwała/y i z determinacją dążysz do celu
Oferujemy:
Współpracę w ramach umowy zlecenie, umowy o pracę lub B2B
Pełne wsparcie w fazie wdrożenia do pracy w zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
specjalista (mid) pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...