Ogłoszenie numer: 26507, z dnia 2007-02-01
JobFinder
Naszym klientem jest jeden z największych profesjonalnych organizatorów wyjazdów indywidualnych i grupowych do Turcji, będący członkiem Polskiej Izby Turystyki. W ciągu minionych 6 lat obsłużył blisko 75 000 klientów. Tworzy programy wyjazdów motywacyjnych i biznesowych w oparciu o indywidualne wymagania, tak aby spełnić oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem, wzrastającą liczbą turystów korzystających z usług biura i stałym poszerzeniem oferty poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisku:
Asystentka Sprzedaży w Biurze Turystycznym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Nr ref: SW-07
Opis stanowiska
Kompleksowa obsługa klientów biura Sprzedaż wycieczek turystycznych Udzielanie informacji klientom biura, Przygotowanie umów, dokumentów, Nadzór nad wywiązywaniem się stron umowy z jej postanowień, monitorowanie terminowości zapłaty za świadczone usługi turystyczne, Utrzymywanie stałych kontaktów z innymi działami biura (księgowością, działem rezerwacji wycieczek itp.),Wymagania
Wykształcenie wyższe, (preferowane turystyka i rekreacja), Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług, obsłudze klienta, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), Bardzo dobra organizacja pracy , Umiejętność pracy w zespole, Komunikatywność, Odporność na stres,Oferujemy
Praca w dynamicznym zespole, w bardzo prężnym środowisku, dającym wspaniałe możliwości rozwoju zawodowego i awansu, Pełny etat, Umowa o pracę stałą, Stała pensja + prowizja progresywna , Szkolenia produktowe i sprzedażowe.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.