![](/img/firma/templates/109922/273/topek1.jpg)
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla firmy usługowej na stanowisko:
Asystentka / Sekretarka
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: SEK
Jest to praca od zaraz z możliwością długoterminowej współpracy w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
- Prowadzenie kalendarza Dyrektora oraz organizowanie spotkań;
- Przygotowywanie prezentacji, raportów;
- Prowadzenie sekretariatu;
- Prowadzenie kancelarii i administracji biura;
- Nadzór nad obiegiem korespondencji;
- Organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych;
- Prowadzenie rejestrów dostępów do systemów informatycznych oraz zarządzanie bazą danych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Wymagane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego – minimum średnio-zaawansowana,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności:
- Word
- Excel (rozumienie i umiejętność pisania formuł, tworzenie baz danych, sporządzanie raportów i wykresów na podstawie danych ujętych w raportach),
- PowerPoint (tworzenie prezentacji dla Dyrektora w języku angielskim),
- Outlook (korespondencja i kalendarz Dyrektora w celu ustalania spotkań)
- Zdolności analityczne
- Punktualność,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
- Prezencja,
- Dyspozycyjność,
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
- Prezencja,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 20zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.
- Umowa o pracę