Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
ASYSTENTKA/ SEKRETARKA
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS/SEK
Jest to praca od zaraz z możliwością pracy na dłużej w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
1. Prowadzenie kalendarza Dyrektora oraz organizowanie spotkań;
2. Wsparcie merytoryczne Dyrektora poprzez:
- 2.1. konsolidację raportów w jednym pliku,
- 2.2. sporządzanie notatek ze spotkań,
- 2.3. przygotowywanie prezentacji, raportów
- 2.4. bieżące tłumaczenia ustne i pisemne z języka angielskiego na polski
3. Prowadzenie sekretariatu
4. Prowadzenie kancelarii i administracji biura
5. Nadzór nad obiegiem korespondencji
6. Organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych
7. Prowadzenie rejestrów dostępów do systemów informatycznychoraz zarządzanie bazą
8. Wspieranie pracy podleglych dyrektorów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
- konieczna dobra znajomość j. angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ; Excel(rozumienie i umiejętnść pisania formuł, tworzenie baz danych, sporządzanie raportów i wykresów na podstawie danych) Power Poit( tworzenie prezentacji dla Dyr. w j. angielskim);
- zdolności analityczne;
- doświadczenie minimum rok na takim lub podobnym stanowisku;
- dokładność i systematyczność, dobra organizacja pracy;
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność logicznego myślenia;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 16 zł brutto lub 18 zł ( w zależności od kwalifiacki) za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.