Ogłoszenie numer: 128613, z dnia 2010-12-10
Agencja CAPITAL
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
Asystentka/Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS
Opis stanowiska
Jest to praca od zaraz z możliwością pracy na dłużej w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
- realizacja prac asystenckich związanych z organizacją i obsługą sekretariatu; - planowanie i organizacja działań organizacyjnych mających na celu usprawnienie pracy przełożonego; - opracowywanie pism ; - organizowanie i obsługa spotkań; - prowadzenie korespondencji.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, minimum licencjat; - konieczna bardzo dobra znajomość j. angielskiego, - dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; - doświadczenie minimum rok na takim lub podobnym stanowisku; - dokładność i systematyczność, dobra organizacja pracy; - komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność logicznego myślenia
-wysoka kultura osobista.
Oferujemy
Wynagrodzenie : 15zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.