Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystentka / Recepcjonistka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości,
- nadzór nad kalendarzem Zarządu oraz organizacja formalnych spotkań Zarządu,
- prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych,
- organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych,
- zakupy firmowe, zaopatrzenie biura i załatwianie drobnych spraw firmowych,
- koordynowanie obiegu dokumentów w firmie,
- nadzór i dbałość o porządek biura,
- współpraca administracyjna ze wszystkimi Działami firmy.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista, empatyczna osobowość i asertywność,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doskonałe umiejętności w obszarach: podejmowania decyzji, samodzielności w działaniu oraz priorytetyzacja powierzonych zadań,
- biegła obsługa pakietu Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- samodzielność, ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- bezpieczeństwo zatrudnienia,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- nowoczesne narzędzia pracy.