Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 15 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystentka Prezeza Zarządu
Miejsce pracy: Szwajcaria / Lausanne
Poszukiwane kompetencje
- biegła znajomość języka francuskiego i angielskiego w mowie i w piśmie (WARUNEK KONIECZNY)
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (wymagana dyspozycyjność w zakresie pełnego etatu)
- co dwuletnie roczne doświadczenie na stanowisku Asystentki Zarządu, Asystentki Prezesa lub podobnym
- bardzo dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doskonale umiejętności organizacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista, znajomość etykiety biznesowej
Zakres obowiązków
- aktywne wspieranie codziennej pracy prezesa zarządu
- czuwanie nad kalendarzem, organizacja podróży służbowych, koordynowanie spotkań
- przygotowywanie i udział w spotkaniach biznesowych
- przygotowywanie raportów, prezentacji i innych niezbędnych dokumentów na potrzeby prezesa
- czuwanie na sprawnym przepływem informacji i prawidłowym obiegiem dokumentów
- nadzorowanie projektów prowadzonych wewnątrz organizacji
- współpraca z klientami i partnerami biznesowymi
- tłumaczenia
Oferujemy
- dynamiczną pracę w pełnym wyzwań, międzynarodowym środowisku biznesowym
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwość udziału w unikatowym, prestiżowym projekcie
- pracodawca zapewnia zakwaterowanie