Abriga to międzynarodowa firma z branży kosmetycznej o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy od ponad 8 lat i zajmujemy się tworzeniem kosmetyków Premium oraz suplementów diety. Działamy nie tylko w Polsce ale na rynku globalnym sprzedając kosmetyki w najodleglejszych zakątkach świata. Dystrybucję naszych produktów prowadzimy zarówno przez internet jak i poprzez kanały tradycyjne. Szanujemy środowisko jednocześnie tworzymy produkty najwyższej jakości i perfekcyjnym designie, dbając o ich skład, bezpieczeństwo i naturalność.
W Abridze z pewnością będziesz realizować ambitne wyzwania oraz swoje zawodowe marzenia.
Asystentka prezesa
Miejsce pracy: Radom
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach,
- pomoc w codziennych organizacyjnych zadaniach prywatnych,
- organizowanie podróży (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, rozliczenia),
- zajmowanie się zamówieniami oraz zwrotami przesyłek online.
- wsparcie pracy i organizacja codziennego funkcjonowania zarządu,
- obsługa sekretariatu,
- koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
- dbanie o nienaganny wygląd biura,
- zakupy i zaopatrzenie biura,
- tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,
- kontakt z partnerami oraz współpracownikami firmy.
OCZEKIWANIA:
- wysoki poziom kultury osobistej, dbałość o detale,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność dążenia do celu,
- terminowość, sumienność i samodzielność na wysokim poziomie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B.
ZE SWOJEJ STRONY PROPONUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zniżki na zakup kosmetyków,
- finansowanie zajęć sportowych dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
- ubezpieczenie,
- program poleceń pracowniczych,
- możliwość rozwoju i brania udziału w ciekawych projektach.