Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 076/ASP/GDS
Zadania:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Prezesa i jego biura,
- Organizowanie i koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa,
- Organizowanie spotkań biznesowych, podróży służbowych i wyjazdów służbowych,
- Prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim i polskim,
- Pomoc w realizacji bieżących zadań i projektów.
- Warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Duża motywacja do pracy, inicjatywa w działaniu,
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej oraz przełożonego,
- Bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Wysoka kultura osobista.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, docelowo umowę o pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwość pracy w renomowanej, międzynarodowej Firmie,
- Ciekawą i urozmaicona pracę.