Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: AP/018/OGL
Zadania:
- Przygotowanie analiz, raportów, prezentacji zgodnie z wymaganiami Prezesa
- Przygotowywanie oraz kontrolowanie kalendarza Prezesa
- Organizacja eventów firmowych
- Organizacja spotkań biznesowych
- Kontakt z Klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
- Dbanie o wizerunek firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość obsługi programu Power Point oraz pakietu MS Office
- Doświadczenie na w/w stanowisku min. 1 rok
- Doświadczenie i umiejętność organizacji eventów firmowych
- Wysoko rozwinięta postawa prokliencka
- Komunikatywność
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Pracę w międzynarodowej firmie z branży lotniczej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę pełną wyzwań
- Atrakcyjny pakiet socjalny