Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Prezesa Zarządu

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
1973 dni temu
Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: TEB/32/2019

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych. 
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

 

Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko

 

 

Asystentka Prezesa Zarządu

 Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
  • Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, tłumaczenie i redagowanie pism,
  • Zbieranie danych - analiza, raportowanie, tworzenie prezentacji oraz podsumowań (sprawozdań, notatek)
  • Monitorowanie realizacji budżetu – wyjaśnienia rozbieżności z odpowiednimi działami
  • Pilnowanie realizacji ustaleń, dalszego zlecenia zadań do innych pracowników etc.
  • Współpraca z firmami partnerskimi (WSB, DSW)
  • Monitorowanie zadań z protokołów
Umiejętności i wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (komunikatywność, nienaganna kultura osobista, dobra prezencja)
  • Doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą Przełożonego)
  • Samodzielność, sumienność i dokładność
  • Obsługa komputera i programów z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (Business English będzie dodatkowych atutem)
  • Dyspozycyjność i chęć do odbywania podróży służbowych
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Indywidualny plan rozwoju, szkolenia, możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe dni wolne od pracy w roku
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
  • biuro w centrum Poznania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.


Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....