NOWOTARSKA
Kupno nieruchomości, budowa obiektów handlowych, wynajem powierzchni.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystentka Managera Projektu/ Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- organizacja i kontrola pracy poszczególnych działów
- prowadzenie korespondencji, kalendarza spraw i spotkań
- koordynacja nad przepływem dokumentów,
- sporządzanie raportów i zestawień
- działania związane z wynajmem powierzchni handlowych
- organizowanie spotkań i przygotowywanie dokumentacji, w nawiązaniu do planów, umów, itp.
- wsparcie administracyjne wszystkich zespołów i działów procesu inwestycyjnego
- nadzór i archiwizacja dokumentacji inwestycyjnej
- wsparcie Prezesa zarządu w zakresie przygotowywania materiałów i dokumentacji, w tym prezentacji.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe lub aktywne uczestnictwo w projektach i procesie inwestycyjnym
- samodzielność, dyspozycyjność
- skrupulatność i sumienność
- koordynacja pracy biura
- odpowiedzialność, organizacja czasu pracy,
- zdolności negocjacyjne, zaangażowanie
- umiejętności pozwalające na koordynację kilku projektów/zadań jednocześnie
- wyższe wykształcenie, prawo jazdy
Oferujemy:
- satysfakcję z pracy
- możliwość awansu
- możliwość realizacji w dynamicznie rozwijającej się firmie