Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
7 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:
Asystentka/ Koordynator
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS//Koord
Jest to praca od zaraz z możliwością pracy na dłużej w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
Współredagowanie i tłumaczenie dokumentów przygotowywanych na posiedzenia komitetu APMC;
Przygotowywanie notatek i agendy na posiedzenia komitetu APMC;
Współpraca z innymi osobami i jednostkami zaangażowanymi w proces
Koordynowanie działań w procesie;
Monitorowanie terminowości zdarzeń;
Zarządzanie dokumentami na zasobie sieciowym Sharepoint
Wymagania:
wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
konieczna bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
doświadczenie minimum rok na takim lub podobnym stanowisku;
dokładność i systematyczność, dobra organizacja pracy;
Wynagrodzenie : 26 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.
Aby dokumenty mogły wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, proszę do aplikacji dołączyć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agencję Capital.
Treść oświadczenia jest następująca:
"Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w bazie danych Agencji Capital z siedzibą w Warszawie przy ul. Orzyckiej 24 m. 7 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U.z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
7 dni
Zakres obowiązków: Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach, Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika, Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi, Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu) Tłumaczenie listów,...
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.