LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Zarządzanie kalendarzem dyrektora( ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań,organizacja wyjazdów służbowych);
- Sporządzanie notatek ze spotkań;
- Obsługa gości (w tym gości zagranicznych);
- Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych;
- Obsługa dokumentów;
- Inne zlecone zadania.
Wymagania:
- Wykształcenia wyższego;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Biegła obsługa komputera (Pakiet MS Office);
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Zdolności organizacyjne;
- Umiejętności efektywnej pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność i kreatywność;
- Dobra prezencja.
Oferujemy:
- Zdobycie bardzo ciekawego oraz interesującego doświadczenia;
- Wynagrodzenie godzinowe;
- Komfortowe otoczenie pracy;
- Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.